10 januar 2010

Applikasjon

Jeg liker applikasjon! Heldigvis har symaskina mi (Janome 6500, 6 år gammel) en fin tungestings-søm, så da bruker jeg den når jeg lager enkel vliesofix-applikasjon. Nå spekulerer jeg på quiltingen... kanskje flerfarget tråd og 3-stings-forsterket rettsøm?
Som regel har alle moderne symaskiner massevis av fine bruks-sømmer og pyntesømmer, og man bruker dem sjelden. Men all quilting behøver ikke å være rettsøm eller frihånds-maskinsøm med undertransportøer nede,- finn fram litt morsom tråd og prøv deg fram med de forskjellige sømmene!

Jeg lager mønster til Fat Quarter nå, et svensk quilteblad. Det kommer i nr1/10, og vi får inn endel eksemplarer i butikken. Ta kontakt hvis du ønsker vi skal holde av til deg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg