19 februar 2010

Småtterier på en fredag

Behov for et nytt prosjekt? Ikke denne jenta nei! Likevel setter jeg igang med ny søm, selv om det bugner av tepper og ting som jeg burde gjort ferdig. Men jeg tenker at jeg er en person som fint kan holde på med flere prosjekter samtidig,- det blir ihvertfall ikke kjedelig på den måten! Nå kom det en ny linjal til butikken, og den har jeg lyst til å prøve. Petal Shape-linjal, for å sy blomsterformer med buet avslutning. Spissen er 45grader, så 8 blad danner en hel sirkel. Så kom det også noen nye yoyo-maler, såkalt 3D-maler, så yoyoene bli fyldigere og ikke flate. Det er for å lage sommerfugler! Jeg syr et hjerteteppe til årsmøtet, og der skal det være yoyoer som pynt på teppet! Jeg hadde tenkt hjerter i forskjellige størrelser, men en sommerfugl er det nok plass til ;-)
Og så, her er et snik-foto av et prosjekt som kommer i et quilteblad!

2 kommentarer:

Min Quilte krok sa...

Alltid spennende med nyheter;-)
Halve jobben er jo planlegginga
Ha en fin og kreativ helg:-))

Anita sa...

Hvilket quilteblad? Nå ble jeg nysgjerrig ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg