18 juli 2010

Rydding

Hva gjør man når man er alene hjemme og egentlig skulle ha vasket hus (ihvertfall støvsuget... næh gidder ikke, ikke ennå...)- jo man finner på noe annet. Som å rydde litt på syrommet! Det så da f%&%"# meg ikke ut! Stoff over alt, broderitråd, noe hemmelig innpakket i en papirpose og 14 uferdige prosjekter i bokhylla, i vinduskarmen, oppå stoffboksene og overalt!
Vel.
Stor biter får lov til å ligge fargekoordinert i store gjennomsiktige plastbokser.
Små biter sorteres etter farge og puttes i små bokser.
Ekstra ekstra små biter blir kastet (gisp!).
Ta frem, folde i ca.boks-størrelse, sortere i hauger etter farger, sortere fargene etter type stoff, putte i boksene.
Lukke igjen lokket.
Ferdig!
Men hvor var det nå jeg la det stoffet som jeg tenkte skulle bli så fint til....???

3 kommentarer:

Mona sa...

Det er ikke bestandig like lett å finne noe når man har ryddet. Men på en måte er det jo deilig at alt kommer på sin egentlige plass. Vaske/støvsuge kan man jo gjøre en annen dag. Ha en super uke.

Trinola sa...

Så flink du er da ;O)
---Rydding av sy rom er vel så viktig ;O)
----Det med gjennomsiktige bokser hørtes lurt ut så må vel invistere i noen der ja ;O)
---Ha ei fin og produktiv vekka --

Maria sa...

Hei! Kjenner meg igjen i det du forteller, har mange stoffer som jeg har glemt hvor de ble plassert etter rydding. Husarbeidet er nedprioritert, det utgjør ingen fare for noen..... Ha en fin søndag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg