14 september 2010

småstressa i september

Der satte regnværet inn ja... definitivt september!
Bursdagshelger her i huset.
Småsyke høstbarn, og småtufs mamma.
Og en pc som kræsja ga støtet til total omgjøring av kontor, så nå må jeg rydde systudioet også!
Kanskje man finner det man har mistet da?
Og noen kaniner tenker jeg... av og til når jeg dukker ned under sybordet for å hente en undertrådspole eller noe annet trillende smått som har ramla ned, så synes jeg nesten det er noe som glefser etter meg der nede under den lange gardina... jeg er sikker på det er en monster-støv-kanin! e
eller en mønster-kanin... men de burde være hyggelige!
Jeg tenkte jo egentlig jeg skulle skrive om min seneste galskap.... Kjære Jane... eller gele-rullene... men nei, det får bli en annen gang.
Hei hopp

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg