25 mars 2011

Scandinavian christmas pattern/ Julehjerter mønsteret

Heia, etter 2 dager uten internett blir man så lykkelig når ting endelig fungerer igjen!
Jeg blir så glad når jeg får tilbakemeldinger fra kunder som har sydd mine mønstre, og kanskje laget seg sine egne varianter!

Hi, after 2 days without internet connection, I'm soooo happy when finally things works out!
I'm also very pleased when I get customer feedback with photos of finished projects and variations of my designs!

Her Gunilla from Sweden have finished the Scandinavian Christmas Hearts-pattern, and used the remaining fabric for mug rugs and table toppers!
Svenske Gunilla har gjort ferdig sin Julehjerter juleduk, og i tillegg laget krusunderlag og nydelige brikker:

  
And here Gudrun (also swedish) have stitched the Easter Bunny-pattern into a small table topper as a heart! So cute!
Gudrun har brodert og sydd Påskehare-mønsteret som en hjerteformet brikke! Såå søt!
Tusen takk for foto, damer!

2 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sa...

og jeg er langt om laenge blevet faerdig med min broderusk-loeber fra kurset i Hoerning :-) billeder ligger paa min blog

quiltehilsner
Angelika

http://onlyangelika.blogspot.com

Ineke Original sa...

Fantastic!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg