12 april 2011

Tepper i Trondheim ::: Quilts in Trondheim

Her er noen foto fra presentasjonen min på Trondheim Quiltelags medlemsmøte forrige onsdag!
Jeg glemte minnekortet i kameraet mitt hjemme (selvfølgelig) men Hanne-Kristine hadde fotografert fra møtet!
Takk!

Etter lysbildeforedraget fikk jeg litt hjelp til teppeholding, og snakket litt om noen quilter:
Her er Marie Antoinette-månedsblokken: Mønsteret på dette teppet er til salgs her:


Her er "I haven"-teppet. Til dette teppet er det laget et stort mønsterhefte, med alle blokker beskrevet for både håndsøm og maskinsøm, samt alle broderusk-underlag i full størrelse. Heftet kan du få kjøpt her.

Modellen er sydd av quiltedamer i tilknytning til butikken til Helene Juul i Danmark.
Nydelig quiltet av Maria... og baksiden er også lekker!


Her er Kanin-hopp-teppet fra siste nummer av Fat Quarter. Vi har igjen noen få eksemplarer av dette magasinet i butikken tror jeg....


Her sitter jeg og prater! Ser ut som jeg viser fingern, men jeg tror ikke jeg gjorde det altså... bare veivet rundt med hendene (som jeg bruker å gjøre).

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg