03 juni 2012

Besøk hos Bæum Lappelag :: Speaking & teaching at Bærum Lappelag

I've just been visiting Bærum Lappelag in the south of Norway, speaking about Northern Quilts and teaching a class in stitchery the Northern Quilts way! Lots of happy ladies, very interested in the new pattern I've made for them, a summer stitchery in lots of colors. I taught them how to color the stitchery, what crayons to use and showed them hor to transfer and fixate the colors. I spoke about Northern Quilts, my designs, inspiration and my trip to the USA! I hope they were inspired!



The Summer stitchery are now the new pattern for the Northern Quilts Stitchery club, and this will be a bag pattern.


I brought some fabrics and things from the Northern Quilts shop with me ;-) 



Jeg har akkurat besøkt Bærum Lappelag. Masse hyggelige damer å treffe!
Jeg holdt foredrag om Northern Quilts, mine designs og hvor jeg henter inspirasjon fra, og selvfølgelig, turen til USA. Så hadde jeg laget et spesialdesign, et sommer-broderusk til et lite kurs, og alle damene fikk materialpakker. Vi gjennomgikk mønsteret, og jeg kurset dem i fargelegging av broderusk- hva slags kritt, hvordan man gjør det, tips & triks og mine erfaringer.


Sommer-broderusket blir nå et veskemønster, og dette er månedens mønster i broderuskklubben. Sendes ut denne uka! det er noen få ledige plasser på abonnementet. Alle abonnenter er sikret originalstoffene til modellen. Mønsteret kommer i salg etterpå, med materialpakke, men da til en høyere pris, siden abonnenter får spesialpris.

Så hyggelig å møte kjente, her handler Julie og min venninne Jorun er butikkdame for anledningen. Hun driver Hanevold gartneri i Asker!


1 kommentar:

Emma sa...

hvor er det noget fint stof du broderer på? Hvad hedder det?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg