31 august 2012

Julebroderusk ::: Christmas Stitcheries

Jeg skal ned til Danmark igjen i oktober og holde julebroderusk-kurs og toalettveske-kurs- og nå fikk jeg med litt ekstra stoffer og Valdani broderitråd fra Helene. Hun vil nok gjerne at jeg syr de nye modeller opp i reprostoffer! Jeg fant noen skatter... så nå blir det mere jul. Håper jeg får tid til å lage ferdig mønsterheftet før kurset!


I'm giving stitchery and bag classes in Denmark in October, and I found some new fabric and tread treasures by Helenen this weekend. She wants me to do the new stitchery designs in reproduction fabrics... oh well, I like them too! And hopefully I'll manage to finsish the designs in time, so the new pattern booklets will be printed in time for the classes. We'll see!

6 kommentarer:

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sa...

The creative decorative, looks good, and I love it. Thank you.

fru heidis puslerier sa...

du sitter ikke akkurat med hendene i fanget du heller Wenche.....

blir gøy med med sy-sammen-helg i oktober igjen, du blir med på den?

Helene Juul sa...

Ja, jeg glæder mig allerede til at se dig igen! Og det ved jeg at de mange tilmeldte til dit kursus også gør.

Annik-Snor sa...

Nydelig stoff, selger du det?

Anne-Mettes Oaser sa...

Tak for sidst, Wenche. GLÆDER mig til stitchery kurset i oktober.
Knus
Anne-Mette

Oline sa...

Valdani brodertrå, finnes den i fleire fargar? Og har du den i butikken din?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg