06 august 2012

sommertanker ::: Summer thoughts

Mandag formiddag! Ute er det sol og fint, ungene har ferie noen uker til, mens jeg sitter foran Pc'en og jobber med annonser, bestillinger og vareoppdateringer! Må til det, så butikken går rundt. Det har nok vært en stillere sommer enn jeg liker helt...og jeg er usikker på hva det skyldes. Er det for mange quiltebutikker i Norge? Er det for mange nettbutikker? Hva tror du? Er det noe du savner, som jeg (Northern Quilts) burde/skulle/kunne gjort?



Monday! Great weather outside, kids having summer leave two more weeks, but I'm working with the shop, making ads for a magazine, writing patterns and updating the shop. It's been a quiet summer in the shop, too quiet I'm afraid, and I don't know the reason. Are there too many quilt shops/ internet shops? What do you think? Is is something quilty that you miss, something that I/ Northern Quilts could have done?  I'm thinking classes, inspiration/ photos/ themes...?

3 kommentarer:

fruaker.blogg.no sa...

Hei, og takk for fin blogg og inspirerende nettbutikk,jeg bor på østlandet og her er vi heldige å ha et godt utvalg butikker.Jeg startet for en liten mnd.siden en quilteblogg,og i dag postet jeg et innlegg om jordbær,jeg linket til din nettbutikk/gratismønster- ta en liten titt.
Hilsen og lykke til videre,jeg titter stadig innom. Heidi.

Sylke Feldhusen sa...

Dere har et bra og variert utvalg, synes jeg! Liker også det store utvalget av reprostoffer.

Noe som ellers betyr noe når en velger nettbutikk, er rask levering. Trenger jeg noe i en fei, velger jeg en butikk der jeg vet at varene er framme etter noen få dager. En uke leveringstid kan da av og til bli for mye...

Helene Juul sa...

kære ven, ja jeg kender jo alt for godt den evige "kamp" om det daglige brød. Jeg tror vi er for mange butikker, for mange, der kæmper om kundernes gunst. Selvom man forsøger at finde sine nicher og have et udvalg af stof og mønstre, der er anderledes end de andres ... ja, så er der jo kun en vis mængde kunder vi alle slås om. Og det er KRISE og den krise ser hele tiden ud til kun at blive værre, også globalt. Det kan godt være vores kunder ikke decideret MÆRKER krisen, men jeg tror de tænker på den og måske holder lidt igen på indkøb?
Jeg ved det ikke. Finder du de vise sten, så send dem gerne videre! ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg