21 oktober 2012

Kurs i Danmark ::: Classes in Denmark

Heisan- det ble en bloggepause- fordi jeg har vært syk en hel uke med en hiva forkjølelse og influensa, fysj å føy for "danskesyke"!

A blog break- I have been sick with the flu the last week! I was in Aarhus in Denmark last weekend to teach classes in stitchery and toilet/make-up-bags.


Jeg var hos Helene Juul i Århus i Danmark forrige helg for å holde broderuskkurs og toalettveskekurs.
Her er noen foto fra helgen- Helenes husfotograf har selvfølgelig tatt et morsomt foto av meg- jeg er ikke så god venn med fotoapparatet!


Og her står jeg visst og viser fram og forteller, det er jo noen språklige forskjeller mellom norsk og dansk- blant annet betyr dusk noe helt annet på dansk ;-)


Helene hadde butikkstand med masse lekre stoffer i juletema. Jeg har designet nye broderusker med juletema- jeg jobber med et mønsterhefte nå, men nå er jeg desperat forsinket da, ettersom denne uka gikk med uten at jeg var arbeidsdyktig.


Helene had lots of great Christmas fabrics and stitchery thread.
The new patterns are Christmas Stitcheries- and I'm now working on my new Christmas Stitchery book, hopefully it will be ready for printing soon!


Pia har sydd jule-bake-duken:  
Pia have made the Christmas-baking-cloth:


Massevis av flittige hender i sving!
A lot of diligent hands doing stitchery!



2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sa...

Tak for en hyggelig lørdag sammen med dig. Skønne mønstre som du som sædvanlig havde lavet...hvad mon du finder på næste gang ;0)

Kari sa...

Tak for en rigtig hyggelig weekend. Det var nogle rigtig søde julemodeller, du havde lavet til os.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg