10 mai 2014

sniktitt.... Isbjørn-teppet ::: sneak peak The Polar Bear Quilt

I have some new patterns for Quilt market in Pittsburg!
Here is a sneak peak of one of the patterns, the Polar Bear quilt. Easy applique, some new snowflake blocks and very fun to do. Fabrics are from my upcoming collection for Lecien fabrics, Arctic Kiss.

Pattern are now by the printers, and will come in englich version, with full scale pattern sheets for the applique. Available at Spring Market, and by me in the shop after Market!



Sniktitt på dene en nye mønstret, Isbjørn-teppet!
Enkel applikasjon, og noen fine snøfnuggblokker. Stoffer er fra min nye kolleksjon Arctic Kiss, for Lecien fabrics. Jeg tror kolleksjonen vil komme i quiltebutikkene til høsten. Spør din lokale quiltebutikk!

Mønsteret er i trykken nå, og det vil komme med engelsk tekst og full størrelse tegninger for applikasjonene. Jeg vil også kunne tilby et ekstra ark med norsk oversettelse, til dere som ønsker norsk tekst i tillegg.
Mønsteret har jeg i butikken når jeg kommer hjem fra messa i USA, ca 28.mai.

 (Skal delta på et quilteshow i Pennsylvanina etter messen, med big stars som Lynette Anderson, Karen Styles og the Crow Girls, hos Mary Koval. Det blir spennende!)

1 kommentar:

Anita sa...

Kjempefin sniktitt av isbjørn-teppet ditt, Wenche! Gleder meg til å se resten.

Lykke til i Pittsburgh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg